W wypadku urządzania wnętrza swojej firmy przynależy odpowiedzieć sobie na parę bazowych pytań, na których jednak uzyskanie odpowiedzi może być niesłychanie ciężko. Nie każdy dyrektor czy prezes ma jakiekolwiek pojęcie o dekorowaniu biura, wielu nawet nie orientuje się do końca, jak wygląda dokładnie siedziba ich firmy na niższych piętrach. Szefowie pracujący we własnych biurach raczej nie muszą samodzielnie chodzić po budynku szukając określonych robotników a po prostu wzywają ich do siebie – w następstwie tego nieraz pozostają w błogiej nieświadomości co do tego, co w rzeczywistości dzieje się w ich jednostce gospodarczej na niższych kondygnacjach.

A tymczasem umiejętność właściwego urządzenia każdego biura a nawet korytarzy, w których wyczekują interesanci, to znaczący szczegół dbania o wizerunek własnej firmy. Nawet najmniejsze szczegóły mogą zadziałać na korzyść lub niekorzyść danego biura. Szczególnie istotna jest pod tym względem przestrzeń, do której przychodzą kontrahenci. Firma produkcyjna, która większość zleceń obsługuje np. z rolnikami, wypakowującymi buraki w magazynie wytwórczym, nie musi za niesłychanie martwić się o swój wizerunek w biurze – wszak sporadycznie kiedy sprawy tam załatwiane będą miały kolosalną rangę – wypróbuj modułowe systemy akustyczne. W takiej sytuacji wolno trochę zaoszczędzić na wystroju, niemniej jednak nie świadczy to w żadnym wypadku, że można zrobić wszystko po łebkach i bez większego zastanowienia.

Nawet takie małe inwestycje jak wymiana wykładzin oraz odnowienie ścian ma być poprzedzona dobrymi konsultacjami oraz wspólną dyskusją łączącą w sobie zarówno opinie profesjonalistów, szefów jak i szeregowych pracowników biurowych. Rzecz jasna biuro oraz meble tam zgromadzone na własny sposób wizytówka firmy oraz musi się prezentować schludnie oraz czysto. Ale absolutnie nie musi trącać przepychem i zaskakiwać własnymi drogimi meblami i aranżacją wnętrz, by przyjemnie i szybko załatwiało się tam sprawy. Dla petentów najistotniejsza jest dobra informacja i jasny przekaz, gdzie załatwiać konkretne sprawy. A kiedy już do konkretnego biura uda się dojść labiryntem biurowych korytarzy, wystarczy w gruncie rzeczy szablonowe pożyteczne krzesło i nieduży stolik plus tablica z informacjami, żeby klient nie czuł się skalany wyczekiwaniem w kolejce.

Dział:
Navigation
Viewed

Ostatnio oglądane

Close

Quickview

Close

Kategorie

Lista polubionych

Close